Консультування громадян у територіальних підрозділах служби має бути н...
Консультування громадян у територіальних підрозділах служби має бути на найвищому рівні
На цьому 8 серпня, на робочій нараді для керівників структурних та територіальних підрозділів Управління, наголосив начальник УДМС України в Запорізькій області Олександр Харіна.
Керівник Управління ще раз звернув увагу співробітників, що пріоритетом роботи служби є якість надання адміністративних послуг громадянам. Наголосив на обов’язковому професіоналізмі працівників, відкритості і прозорості роботи на всіх рівнях.
Також на нараді були озвучені результати діяльності служби області та її територіальних підрозділів з питань громадянства, паспортизації та реєстрації за 7 місяців цього року.
Було відмічено, що за звітний період підрозділами Управління було оформлено 35285 паспортів у вигляді ID-картки, що на 17% більше, ніж за аналогічний період у 2018 році; при цьому показник оформлення закордонних паспортів, у порівнянні з минулим роком, знизився на 23 % та склав 83043 паспорта.
Також були розглянуті питання організації роботи відділу у справах іноземців та осіб без громадянства; запобігання нелегальній міграції, реадмісії і видворення та про стан кадрового забезпечення.
Ніколаєнко Вілена
головний спеціаліст із зв’язків з громадськістю та ЗМІ
УДМС України в Запорізькій області
Схожі новини:
У Центрально-південному міжрегіональному управлінні ДМС відбулись навчання з працівниками територіальних підрозділів, до функціоналу як...
Двох росіян виявили працівники УМП ГУНП області під час проведення фільтраційних заходів у напрямку в'їзду на підконтрольну Україні тер...
Говорили сьогодні у Регіональному центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Донецькій та За...
Комментарі:
Коментарів ще не булоДодати коментар: