Вдосконалюємо комунікацію: працівники ЦПМУ ДМС відпрацьовують навички ...
main
Центрально-південне міжрегіональне управління ДМС (Кіровоградська і Черкаська області)
Вдосконалюємо комунікацію: працівники ЦПМУ ДМС відпрацьовують навички спілкування без конфліктів
06.09.2025
Вдосконалюємо комунікацію: працівники ЦПМУ ДМС відпрацьовують навички спілкування без конфліктів

У Центрально-південному міжрегіональному управлінні ДМС відбулася серія тренінгів «Управління конфліктами. Розв’язання конфліктних ситуацій». Учасниками стали працівники, які здійснюють прийом громадян та працюють щодня у команді.
Разом із внутрішнім тренером Наталею Озеран відпрацювали:
як уникати конфліктів у спілкуванні з громадянами та знаходити рішення у складних ситуаціях;
які слова допомагають налагодити діалог, а які можуть його загострити;
як будувати доброзичливі стосунки в колективі та вирішувати суперечки між колегами.
Працівники розігрували типові приклади — від складних діалогів із відвідувачами до непорозумінь усередині колективу. Кожну ситуацію обговорювали: що спровокувало конфлікт і які кроки допомагають його розв’язати. Такий практичний підхід дав можливість не лише почути поради, а й одразу відпрацювати їх на практиці.
Завдяки цим тренінгам міграційники зможуть ще краще реагувати на складні ситуації, швидше знаходити спільну мову та створювати комфортну атмосферу як для громадян, так і в колективі. Працюємо, щоб кожне звернення до підрозділів ЦПМУ ДМС було простим, спокійним і результативним.
related_news:
12.09.2025
У Смілянському відділі Центрально-південного міжрегіонального управління ДМС відбулася робоча зустріч начальника відділу Тетяни Нестеренк...
06.09.2025
У Центрально-південному міжрегіональному управлінні ДМС відбулася серія тренінгів «Управління конфліктами. Розв’язання конфліктних ситуац...
16.08.2025
87-річна Марія Прокофіївна з Кіровоградщини подала документи на заміну паспорта-книжечки на сучасну ID-картку.
Жінка звернулася до Світл...
comments:
no_commentsadd_comment: