На Дніпропетровщині впроваджено безперервне обслуговування громадян пі...
main
Головне управління ДМС в Дніпропетровській області
На Дніпропетровщині впроваджено безперервне обслуговування громадян під час надання адміністративних послуг ДМС та функціонування «гарячих» телефонних ліній
04.04.2016
На Дніпропетровщині впроваджено безперервне обслуговування громадян під час надання адміністративних послуг ДМС та функціонування «гарячих» телефонних ліній

З метою забезпечення якісного безперервного надання адміністративних послуг у Головному управлінні та територіальних і структурних підрозділах ДМС України в Дніпропетровській області впроваджений розпорядок, з урахуванням безперервної роботи служби.
Таким чином, відповідним Наказом Головного управління встановлений безперервний режим роботи окремих структурних та територіальних підрозділів ГУДМС України в Дніпропетровській області, вимогами якого надання адміністративних послуг здійснюється протягом робочого дня.
Одночасно, для зручності громадян у Головному управлінні ДМС України в Дніпропетровській області працює додаткова «гаряча» телефонна лінія (056) 745 – 35 – 62, за якою також можна отримати інформацію про роботу служби та види послуги.
Прес-центр ГУДМС України
у Дніпропетровській області
related_news:
18.03.2025
У Відділі № 6 у місті Дніпрі ГУ ДМС у Дніпропетровській області відбулась робоча зустріч працівників Міграційної служби з представником Д...
17.01.2025
Одним із завдань Міграційної служби є надання громадянам якісних адміністративних послуг, у тому числі забезпечення їх доступності в рамк...
16.12.2024
В Головному управлінні ДМС у Дніпропетровській області вручили паспорти громадянина України для виїзду за кордон чинній володарці світово...
comments:
no_commentsadd_comment: