У ГУ ДМС України в Донецькій області підведено підсумок роботи із звер...
main
Головне управління ДМС у Донецькій області
У ГУ ДМС України в Донецькій області підведено підсумок роботи із зверненнями громадян на «гарячу лінію»
11.01.2017
У ГУ ДМС України в Донецькій області підведено підсумок роботи із зверненнями громадян на «гарячу лінію»

Складна соціально-політична ситуація, яка склалась у Донецькій області у зв’язку з проведенням АТО віддзеркалюється на стані соціального захисту населення. Цей фактор, безумовно, впливає на кількість звернень громадян в бік їх збільшення, що провокує зріст соціального невдоволення громадян та потребує прийняття заходів негайного реагування та попередження виникнення скарг громадян на дії співробітників ГУ ДМС України в Донецькій області шляхом пошуку можливостей надання допомоги у вирішенні складних питань.
Так своєчасне реагування на проблемні питання, які порушуються у зверненнях громадян, та виявлення причин, що їх породжують, усунення наявних порушень і недоліків, а також вжиття відповідних заходів щодо попередження скарг на діяльність структурних та територіальних підрозділів є одним із пріоритетних напрямків у роботі Головного управління ДМС України в Донецькій області.
На сьогодні телефонами «гарячої лінії» забезпечується безперебійна та належна допомога громадянам, які переміщені з тимчасово окупованої території Донецької області, районів проведення антитерористичної операції та населених пунктів, розташованих на лінії безпосереднього зіткнення.
Протягом минулого року на телефони «гарячої лінії» надійшло понад 2279 дзвінків, як від громадян, які проживають на непідконтрольній Україні території, а саме: м. Донецьк, м. Горлівка, м. Макіївка, м. Дебальцево, м. Єнакієво, м. Шахтарськ та інших міст України.
Основні питання, які порушувались громадянами: оформлення паспорта громадянина України особам, які досягли 16-ти річного віку, вклеювання фотографій до паспорта громадянина України при досягненні 25- та 45-річного віку, оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон, оформлення паспорта нового зразка у вигляді ІD-картки, відновлення втрачених документів, перетин лінії розмежування, тощо.
Незважаючи на проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед населення регіону співробітники територіальних підрозділів Головного управління ДМС України в Донецькій області продовжують реєструвати непоодинокі випадки вчинення шахрайських дій. Натепер у Донецькій області жертвами найчастіше стають мешканці, які проживають у зоні проведення АТО (м. Донецька, м. Макіївки, м. Горлівки, м. Торезу, м. Сніжного) та просто довірливі люди, пенсіонери.
Слід зазначити, що вся офіційна інформація про надання адміністративних послуг у сфері міграційної служби розміщена на веб-сайті ДМС України та сайті Головного управління ДМС України в Донецькій області.
Якщо у Вас виникли питання стосовно надання адміністративних послуг у сфері міграційної служби, звертайтесь на гарячу телефонну лінію ГУ ДМС України в Донецькій області за телефонами (06273) 6-40-12 та (0629) 58-70-24, де кваліфіковані спеціалісти нададуть вичерпну інформацію на Ваші питання.
ГУ ДМС України в Донецькій області
related_news:
18.02.2025
Сьогодні відповідаємо на питання наших громадян як зрозуміти при перевірці оформлення документа (вебсайт ДМС Україна ), дані відправлено ...
03.07.2024
Безбар’єрність – це філософія суспільства без обмежень, в якому забезпечуються рівні права та можливості для всіх людей у самореалізаці...
25.06.2024
Працівники територіальних підрозділів міграційної служби продовжують дотримуватися принципів безбар’єрності під час надання адміністратив...
comments:
no_commentsadd_comment: