Три роки у Рівному працює Центр обслуговування громадян “Паспортний се...
main
У Державному підприємстві "Документ"
Три роки у Рівному працює Центр обслуговування громадян “Паспортний сервіс”
08.12.2016
Три роки у Рівному працює Центр обслуговування громадян “Паспортний сервіс”

За цей час кожен із відвідувачів, які скористувалися його послугами, оцінив європейський рівень сервісу. Наразі кількість клієнтів сягнула біля 50-ти тисяч.
Рівне стало третім містом в Україні, де був створений центр Держаного підприємства «Документ» - «Паспортний сервіс». Попри те, що Рівненщина посідає лише двадцяте місце за кількістю населення в країні, щодня працівники Паспортного сервісу обслуговують понад сімдесят громадян. І не лише з регіону, а й з усіх сусідніх областей.
Начальник відділу обслуговування громадян «Паспортний сервіс» м. Рівного Людмила Флореску пишається досягненнями свого підрозділу:
«За три роки до нас звернулося біля 70 тис. громадян по різних міграційних питаннях, біля 47 тис. видано закордонних паспортів. З них біля 3 тис. жителям інших областей України в т.ч. з Криму, Донецької та Луганської областей. Ми отримали багато позитивних відгуків про нашу роботу як в «Книзі побажань», так і на офіційних сайтах в соцмережах.
За три роки діяльності Центру в державний бюджет з доходу було сплачено податку на додану вартість -2,5млн.грн, а місцевий бюджет від сплати державного мита поповнився за даний період на 1,5 млн.грн.»
Як і в кожному з всеукраїнської мережі центрів обслуговування громадян , відвідувачів зустрічають на рецепції висококваліфіковані фахівці. Повідомляють клієнтам про послуги, які надає «Паспортний сервіс» та скориговує подальші дії відвідувача.
У центрі є чотири віконечка для приймання документів та два для фотографування й зняття біометричних даних. Система електронної черги вдало контролює весь процес обслуговування, тому він триває не більше 20 хвилин. «Паспортний сервіс» для комфортного обслуговування обладнаний сучасною комп’ютерною технікою та модерними офісними меблями. У зручному залі для очікування є вода, автомат з напоями, вільний Wi-Fi, а крім цього тут створені умови для тих батьків які прийшли разом із дітьми. Стоїть термінал для оплати послуг. Крім того, вся необхідна інформація для відвідувачів розміщена на скляних дверях кабінетів. У центрі спеціалісти швидко та професійно проконсультують громадян із паспортно-міграційних питань. Керівник «Паспортного сервісу» пишається своїм колективом: «В колективі працюють однодумці, які позитивно сприймають сучасні нововведення, розвиваються разом з ними, йдуть в ногу з часом.
І тому не випадково прийнято Закон України про те, що підприємство „Документ” включено до переліку уповноважених суб’єктів (нарівні з Цнапами, які мають право здійснювати прийом документів як на закордонні паспорти так і на паспорт громадянина України в формі картки ID. Цим рішенням Уряду підприємство довело доцільність і необхідність свого існування. Наші успіхи в роботі це насамперед - злагоджена робота колективу, рівень професіоналізму, який постійно зростає та вдосконалюється.
Інспектори пройшли відповідну атестацію та отримали Сертифікати про проходження навчального тренінгу, при чому рівень знань працівників отримав високу оцінку у Головного підприємства.
Хочу подякувати своїй команді за якісну і злагоджену роботу, за те що, ви щоденно проявляєте свою людяність, ввічливість і промикаєтесь проблемою кожного клієнта».
Наразі, високо оцінує роботу Центру обслуговування громадян і керівник міграційної служби Рівненщини Лілія Драпчинська. Вона, зокрема, зазначила: « Позаду за плечима у них 3 річна діяльність. За цей період зарекомендували себе як висококласні спеціалісти . Ми знаходимося поруч , це наші партнери і в той же час і наші конкуренти . Можливо вони своїм високим рівнем зобов’язують і нас підіймати теж планку , для того щоб люди різницю між державним підприємством і державним органом. Хочу подякувати Людмилі Олександрівні за те, що кадри які працюють в міграційній службі багато з них люди, які починали роботу в «Паспортному сервісі». Тобто вона для нас вирощує гарних фахівців. Як тільки певного рівня фахівець готовий, ми його приймаємо на державну службу і це стає наш працівник. А Людмила Олександрівна підбирає знову молодь і знову починає з того, що їх вчить.
Я хочу що вони, як можливо швидше, почали оформляти ID картки. Що б вони знову розвантажили міграційну службу . Допомогли нам доки ми не маємо технічного забезпечення , щоб підприємство процвітало , щоб у працівників була гарна заробітна плата , не менше ніж у державній службі. І щоб вони зберегли свої гарні традиції які вони напрацювали за три роки».
Керівництво Державного підприємства «Документ» також привітало колектив Рівненського «Паспортного сервісу» із невеличкою річницею та побажало всього найкращого у подальшій роботі Центру обслуговування громадян.
news_gallery_bcrumbs:
related_news:
18.03.2025
Запоріжжя вже понад три роки залишається прифронтовим містом – до лінії бойових дій всього 30 кілометрів, а частина області перебуває під...
06.01.2025
Вітаємо з Водохрещем!
Нехай свята вода змиє всі негаразди, а у вашому серці запанує мир, спокій та любов.
Бажаємо міцного з...
28.12.2024
ДП «Документ» продовжує видачу документів у відокремленому підрозділі у Стамбулі, в рамках завершення діяльності філії.
Видача паспортів...
comments:
no_commentsadd_comment: