Чому Центри обслуговування громадян«Паспортний сервіс» користуються п...
main
У Державному підприємстві "Документ"
Чому Центри обслуговування громадян«Паспортний сервіс» користуються популярністю серед клієнтів
31.10.2016
Чому Центри обслуговування громадян«Паспортний сервіс» користуються популярністю серед клієнтів

Минають ті часи, коли оформлення будь-яких офіційних паперів було пов’язане із безліччю проблем і незручностей. Черги у довгих темних коридорах, чиновники із міною незадоволення на обличчі, яке, утім, змінювалося на доброзичливе під час отримання хабаря.
У державі тривають швидкі реформи у сфері надання адміністративних послуг: з’являються сервісні центри, автоматизуються й пришвидшуються процеси отримання потрібних громадянам документів. Флагманом цих реформ у питанні оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон стали Центри обслуговування громадян «Паспортний сервіс» державного підприємства «Документ». Починаючи із серпня 2013 року, коли перший «Паспортний сервіс» відчинив своїм клієнтам двері на бульварі Т. Шевченка, 27 у Києві, підприємство відкрило по всій Україні ще 22 Центри обслуговування громадян. Вивчивши іноземний досвід, і зокрема Будинків юстиції у Грузії, керівництво підприємства розробило й запровадило інноваційний проект, що різнився від звичного й часом не клієнтоорієнтованого пострадянського обслуговування громадян. Особливістю цього проекту була продумана логістика, наявність фронт- і бекофісу, електронна черга і, як результат, – економія часу людей й, звичайно, збереження їхніх нервів.
Клієнти «Паспортних сервісів» крім цього відмічають у своїх відгуках високий професіоналізм персоналу Центрів і, головне, їх доброзичливість.
Серед більш ніж 350 тисяч громадян, яким цього року допомогли оформити закордонні паспорти у «Паспортних сервісах», – жодний не залишився незадоволеним роботою інспекторів. Однією із складових такого успіху є якісний підбір й навчання персоналу, постійні тренінги, спрямовані на удосконалення не лише процесу надання послуг, а й розвитку у нього гарних комунікаційних якостей. Усміхнені, готові уважно вислухати людину, надати корисну консультацію, зробити так, щоб клієнт відчув насправді європейський рівень обслуговування – такими бачить працівників «Паспортного сервісу» людина, яка нині бажає отримати закордонний паспорт.
В. Поліщук
related_news:
18.03.2025
Запоріжжя вже понад три роки залишається прифронтовим містом – до лінії бойових дій всього 30 кілометрів, а частина області перебуває під...
06.01.2025
Вітаємо з Водохрещем!
Нехай свята вода змиє всі негаразди, а у вашому серці запанує мир, спокій та любов.
Бажаємо міцного з...
28.12.2024
ДП «Документ» продовжує видачу документів у відокремленому підрозділі у Стамбулі, в рамках завершення діяльності філії.
Видача паспортів...
comments:
no_commentsadd_comment: