Як вплинути на аудиторію шляхом розповіді історії
Як вплинути на аудиторію шляхом розповіді історії

У Консалтинговому центрі державної служби зайнятості відбувся тренінг «Сторітеллінг або як створити яскраві історії». Учасникам заходу розповідали як через розповідь заволодіти аудиторією.
Присутнім розтлумачили поняття «сторітеллінг». Це метод впливу на аудиторію шляхом розповіді історії з реальними або вигаданими персонажами. Спікер тренінгу Ірина Лянна розповіла як написати історію, що продає, де брати мотивацію та які основні правила при створенні розповіді.
Учасникам заходу було надано практичне завдання спробувати написати свою історію. Присутні з натхненням включилися в процес. Кожна з історій вражала своєю щирістю та чуттєвістю, так як була частинкою життя того, хто її написав, відображала його роздуми про минуле і надії на майбутнє. Тренер разом з учасниками розібрала кожну історію та дала кваліфіковані поради.
По закінченню заходу І. Лянна побажала учасникам успіхів в створенні своїх історій та втіленню їх у життя.
https://kha.dcz.gov.ua/novyna/yak-vplynuty-na-audytoriyu-shlyahom-rozpovidi-istoriyi
related_news:
За ініціативою фахівців Дергачівської районної філії Харківського обласного центру зайнятості (далі – ХОЦЗ) у Черкаськолозівському ліцеї...
Фахівці Кегичівської районної філії Харківського обласного центру зайнятості організували для учнів Андріївської загальноосвітньої школи...
У Харківському центрі професійно-технічної освіти державної служби зайнятості (далі-ХЦТПО ДСЗ) відбулась презентація напрямку підготовки...
comments:
no_commentsadd_comment: