Що робити, якщо ціна товару (послуги) на ціннику і у чеку не співпадає...
Що робити, якщо ціна товару (послуги) на ціннику і у чеку не співпадає?

Інформація про ціну товару повинна бути надана споживачеві до придбання товару (послуги).
Цінник має бути:
- чіткий і простий для розуміння.
- відображає ціну кожної одиниці або категорії продукції.
- включає всі податки та платежі, які сплачуються під час придбання.
ПАМ'ЯТАЙТЕ! Нечіткі або двозначні положення договорів із споживачами тлумачаться на користь споживача.
При виникненні непорозумінь при розрахунку за товар:
1) Зверніться до адміністрації магазину з вимогою повернути різницю між ціною на ціннику та у чеку.
2) У випадку відмови - зверніться із заявою про порушення своїх прав до територіальних органів Держпродспоживслужби України або до суду за місцем проживання.
Куди звернутися за допомогою?
Якщо дотримання наших рекомендацій не допомогло, і ваше право було порушено – звертайтеся:
· Цілодобова гаряча лінія Держпродспоживслужби:
044 364 77 80
· Адреси (телефони) територіальних органів Держпродспоживслужби
· Єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги:
0 800 213 103
related_news:
01 липня набрав чинності Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо умов обігу земель сільськогосп...
Нагадуємо, якщо Ваша посада належить до категорії «Б», Ви зобов’язані подавати повідомлення про суттєві зміни у майновому стані.
...
На початку місяця у приміщенні Національного університету «Одеська юридична академія» за ініціативою Південного міжрегіонального управлі...
comments:
no_commentsadd_comment: