Якість надання адміністративних послуг – наш пріоритет!
Якість надання адміністративних послуг – наш пріоритет!

Нагадуємо, що ви маєте можливість оцінити якість надання адміністративних послуг в УДМС України в Чернігівській області та його підпорядкованих територіальних підрозділах за допомогою зручного електронного сервісу - QR-коду. Також, за допомогою даного сервісу ви можете залишити свої пропозиції та зауваження щодо якості отриманої послуги.
Створюючи стандарти обслуговування, ми розраховуємо на те, що вони будуть використовуватись працівниками міграційної служби.
Якість обслуговування можна оцінювати за такими факторами, як:
- ефективність – здатність якісно забезпечити саме те, що було обіцяно;
- задоволення – володіння знаннями ввічливої поведінки з суб’єктами звернення та вміння створити атмосферу довіри, професіоналізму і надійності;
- презентація – зовнішній вигляд приміщень і обладнання, співробітників служби;
- емпатія – турботливе та уважне ставлення;
- реакція – готовність оперативно допомогти.
Ми розуміємо, що звертаючись до міграційної служби, ви розраховуєте на професіоналізм. В свою чергу ми впроваджуємо нові зручні сервіси, удосконалюємо процеси та очікуємо на зворотній зв'язок.
Нам важлива ваша думка!
related_news:
«Творча сила у боротьбі за Перемогу» - саме таку назву мала виставка рукоділля та творчого хобі, яка відбулася 29 листопада 2024 року у...
З 01 листопада 2024 року Чернігівський відділ Управління Державної міграційної служби України в Чернігівській області розпочав свою роб...
Працівники Корюківського відділу УДМС у Чернігівській області видали паспорт громадянина України вперше пану Роману, який має повних 33...
comments:
no_commentsadd_comment: