В УДМС України в Полтавській області підвели підсумки роботи за І півр...
main
Управління ДМС у Полтавській області
В УДМС України в Полтавській області підвели підсумки роботи за І півріччя 2016 року
08.08.2016
В УДМС України в Полтавській області підвели підсумки роботи за І півріччя 2016 року

В Управлінні Державної міграційної служби України в Полтавській області під керівництвом начальника Управління Сергія Шостака проведена розширена нарада, присвячена результатам роботи Управління за І півріччя 2016 року.
На зустріч були запрошені керівники структурних та територіальних підрозділів УДМС України в Полтавській області.
На нараді заслухали інформацію про результати роботи Управління за І півріччя поточного року, проблемні питання, які виникають під час документування громадян України та реалізації Закону України «Про громадянство України», щодо автоматизованого оформлення паспортних документів у територіальних підрозділах УДМС України в Полтавській області, дотримання фінансової та бюджетної дисципліни, а також щодо окремих питань з організації протидії незаконній міграції, документування іноземців та осіб без громадянства.
Також начальник Управління суворо застеріг від можливих проявів корупційних діянь та звернув увагу на надання кваліфікованої консультативної інформації громадянам з питань чинного міграційного законодавства.
На засіданні заслухані керівники по напрямкам роботи, поставлені конкретні терміни щодо усунення виявлених недоліків в їх діяльності.
Підсумувавши результати праці за І півріччя поточного року та обговоривши актуальні питання, учасники визначились із пріоритетними напрямками роботи в подальшому.
УДМС України в Полтавській області
related_news:
22.04.2025
Попри умови воєнного стану Міграційна служба Полтавщини прагне до створення зручних і доступних умов для отримання адміністративних послу...
18.04.2025
Попри умови воєнного стану Міграційна служба Полтавщини прагне до створення зручних і доступних умов для отримання адміністративних послу...
12.04.2025
Для міграційної служби Полтавщини важливо отримувати від громадян зворотній зв’язок щодо якості адміністративних послуг, які надаються.
...
comments:
no_commentsadd_comment: