У Полтаві відбулася зустріч за темою: «Підсумки по проекту «Посилення ...
main
Управління ДМС у Полтавській області
У Полтаві відбулася зустріч за темою: «Підсумки по проекту «Посилення взаємодії ромської громади з органами влади на регіональному рівні».
25.02.2016
У Полтаві відбулася зустріч за темою: «Підсумки по проекту «Посилення взаємодії ромської громади з органами влади на регіональному рівні».

24 лютого 2016 року в приміщенні Полтавської обласної державної адміністрації відбулася зустріч за темою: «Підсумки по проекту «Посилення взаємодії ромської громади з органами влади на регіональному рівні».
У зустрічі взяли участь керівник Миргородської міської районної громадської організації "Миргородські Рома" М.І. Чернявський, директор обласного центру зайнятості, працівники соціального захисту, освіти, культури. Міграційну службу Полтавщини представила головний спеціаліст відділу з питань громадянства, реєстрації та роботи з громадянами з тимчасово окупованої території України УДМС України в Полтавській області Інна Черкаська.
На даній зустрічі були розглянуті питання щодо отримання особами, які належать до ромської національної меншини і на законних підставах перебувають на території України документів, що посвідчують особу і підтверджують громадянство, свідоцтв про народження та про державну реєстрацію актів цивільного стану.
Захід ініційовано громадською організацією «Миргородські Рома» за підтримки Управління культури обласної державної адміністрації у контексті реалізації в області Стратегії захисту та інтеграції в українське суспільство ромської національної меншини на період до 2020 року.
Управління ДМС України в Полтавській області
related_news:
22.04.2025
Попри умови воєнного стану Міграційна служба Полтавщини прагне до створення зручних і доступних умов для отримання адміністративних послу...
18.04.2025
Попри умови воєнного стану Міграційна служба Полтавщини прагне до створення зручних і доступних умов для отримання адміністративних послу...
12.04.2025
Для міграційної служби Полтавщини важливо отримувати від громадян зворотній зв’язок щодо якості адміністративних послуг, які надаються.
...
comments:
no_commentsadd_comment: