Міграційна ситуація у Сумській області: стан, проблеми і шляхи їх вирі...
main
Управління ДМС у Сумській області
Міграційна ситуація у Сумській області: стан, проблеми і шляхи їх вирішення
01.04.2016
Міграційна ситуація у Сумській області: стан, проблеми і шляхи їх вирішення

Як зазначає керівник міграційної служби Сумщини: «Консультантом та безпосередньо надавачем послуг мешканцям та гостям області з міграційних питань на Сумщині є Управління Державної міграційної служби України в Сумській області, в структуру якого входять 20 територіальних підрозділів.
«Обслуговування населення – це щоденна клопітка робота, яка від кожного працівника служби вимагає відповідальності, уваги, зосередженості та професіоналізму. Переважна більшість працівників управління це – досвідчені спеціалісти з багаторічним досвідом роботи. Підтримую і йду назустріч кожному, хто налаштований працювати задля розвитку, підвищення іміджу міграційної служби Сумської області. Схиляюсь до думки і націлюю на це особовий склад Управління, що державні службовці повинні бути відкритими до спілкування. Громадяни мають повне право бачити і розуміти як ми працюємо, які перед нами стоять завдання і наскільки успішно ми їх виконуємо. З усією упевненістю можу сказати, що двері, як мого кабінету, так і кабінетів всіх без виключення працівників структурних і територіальних підрозділів Управління, відкриті для громадян. Так само відкрито ми працюємо з усіма представниками засобів масової інформації. Вважаю, що якщо питання роботи нашого Управління цікавлять представників ЗМІ, значить ними цікавиться і громадськість нашої області. Саме тому ми активно підтримуємо ініціативи представників ЗМІ щодо участі керівництва та представників Управління у зйомках телепередач, радіопрограм, теле- та радіосюжетів. Організовуємо брифінги, даємо інтер’ю, коментарі.
Усі зміни та нововведення, які відбуваються у службі ми анонсуємо та активно роз’яснюємо через засоби масової інформації.
Безумовно, вся робота спрямована та націлена виключно на покращення якості надання населенню адміністративних послуг, які входять до компетенції Державної міграційної служби. Виходячи з технічних можливостей, кадрового забезпечення, ми щоденно працюємо над тим, аби кожен мешканець нашої області, звернувшись до нашого підрозділу у районі, мав змогу отримати повний спектр послуг з міграційних питань.
Не менш важливим питанням в роботі Управління та його територіальних підрозділів є умови, в яких обслуговують населення працівники служби. Адже будь-яка адміністративна послуга може, на мою думку, вважатися наданою в повному обсязі та на належному рівні, коли для цього створені всі необхідні умови, починаючи від компетентного працівника на робочому місці до комфортних умов, як для співробітників, так і для громадян, які звертаються до нас за отриманням таких послуг».
Проблеми з виділенням приміщень для розміщення територіальних підрозділів Сумської області були актуальними та потребували невідкладного вирішення не один рік поспіль, в тому числі і в обласному центрі.
Вирішувати аналогічні проблеми необхідно було у Сумському районі, Краснопіллі, Липовій Долині, Середино-Буді, Охтирці. Наразі 5 із 6 підрозділів, у тому числі і в місті Суми, вже змінили адресу розташування і прийом громадян здійснюється в максимально пристосованих для цього умовах. По останньому, 6-му підрозділу зі списку, триває процес укладання договорів оренди.
З початку 2015 року основні зусилля в Управлінні були зосереджені на організації безперебійного процесу з прийому громадян для оформлення закордонних паспортів нового зразка, так званих біометричних.
Розподіл між територіальними підрозділами Управління оргтехніки, необхідної для обслуговування громадян з питань оформлення та видачі паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм, вже з перших днів роботи був спрямований, в першу чергу, на відчутне покращення умов обслуговування громадян шляхом суттєвого зменшення черг, як у районних підрозділах на території області, так і в підрозділах обласного центру.
Уже на сьогоднішній день адміністративну послугу з оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм (або такого що не містить безконтактного електронного носія) надають у шістнадцяти підрозділах з двадцяти, що становить 80% від їх загальної кількості. До 100% показника забезпечити необхідним технічним обладнанням залишається ще 4 підрозділи, це – Буринський, Середино-Будський, Липоводолинський та Ямпільський територіальні підрозділи.
Як свідчить статистика, попит на цього роду послугу не має тенденції до суттєвого зменшення. І якщо подивитися в розрізі спектру всіх послуг, які надаються міграційною службою, оформлення саме документів для виїзду за кордон є чи не найбільш актуальним. Наприклад, середня щорічна цифра, за статистичними даними, за останні 3 роки коливається в межах 40 000.
«Вже з початку 2016 року всі територіальні підрозділи, котрі оснащені необхідним технічним забезпеченням, розпочали прийом заяв від громадян, які досягли 16-річного віку та вперше документуються паспортом громадянина України, на виготовлення паспорта нового зразка – у вигляді ID-картки. Протягом січня-лютого поточного року таких заяв прийнято 1270», – розповідає Дмитро Костєнніков.
Паралельно в Управлінні ДМС України в Сумській області триває робота за всіма напрямками.
Так, наприклад, у період з 1 січня 2015-го по 1 березня 2016 року здійснено: документування паспортами громадянина України – 28 645 осіб; оформлення реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання – 51 816/38 681; прийнято рішень щодо надання дозволу на виїзд на постійне місце проживання за межі України – 231 (новим місцем проживання громадяни обирають Російську Федерацію, Німеччину, Ізраїль, Білорусь, США, Казахстан, Швейцарію, Чехію, Австралію, Туреччину, Францію); повернено на постійне місце проживання в Україну – 55 осіб; прийнято до громадянства України – 295 осіб (13 з них згідно з Указом Президента України), 16 осіб оформили вихід з громадянства України; надано дозволів на імміграцію – 632; оформлено посвідок на постійне проживання – 1111, на тимчасове – 579; оформлено запрошень іноземцям для в’їзду в Україну – 604; продовжено строк перебування 323 іноземним громадянам.
Актуальним від початку окупації Автономної Республіки Крим та антитерористичної операції в Луганській та Донецькій областях в роботі служби області є і надалі залишається питання надання адміністративних послуг особам, які прибувають на територію Сумської області з окупованої території та зони проведення АТО.
Так, за 2015 рік та січень-лютий 2016 року внутрішньо переміщеним особам з Луганської та Донецької областей територіальними підрозділами Управляння надано ряд наступних адміністративних послуг: реєстрація місця проживання/перебування – 419/214; оформлення паспорта громадянина України – 414; паспорта громадянина України у формі картки – 1; вклеювання фотокарток до паспорта громадянина України при досягненні відповідного віку – 423; оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон – 636; проїзного документа дитини – 34; оформлення та видача тимчасового посвідчення, що підтверджує особу громадянина України – 12.
Особам, які перемістилися на материкову частину України (в Сумську область) з АР Крим: реєстрація місця проживання/перебування – 188/24; оформлення паспорта громадянина України – 48; паспорта громадянина України у формі картки – 1; вклеювання фотокарток до паспорта громадянина України при досягненні відповідного віку – 80; оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон – 118; проїзного документа дитини – 5 громадянам.
УДМС України
в Сумській області
news_gallery_bcrumbs:
related_news:
04.03.2025
Інфографіка щодо кількості оформлених паспортів громадянина України та паспортів громадянина України для виїзду за кордон, оформлених під...
24.10.2024
На днях відбулась спільна робоча зустріч представників Полтавського відділу у м. Полтаві міграційної служби Полтавщини та державної уст...
12.10.2024
Нараду з питань документування паспортом громадянина України осіб, які перебувають у Сумському слідчому ізоляторі та утримуються у Сумс...
comments:
no_commentsadd_comment: