Начальник Управління ДМС в області Олександр Радько відповів на запита...
Начальник Управління ДМС в області Олександр Радько відповів на запитання журналістів популярного інтернет-сайту Житомир.info, які стосувалися оформлення громадянам паспортів у формі id-картки

З 1 жовтня 2016 року у відповідності до Закону України від 14 липня 2016 року №1474-VIII, «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус,…» Державною міграційною службою забезпечено всі умови для видачі нового id -паспорта-картки всім громадянам, які досягли 14-річного віку.
Як повідомив керівник міграційної служби Житомирщини, 21 березня Кабінет Міністрів ухвалив постанову, згідно з якою забороняється оформляти паспорт громадянина України з використанням бланка в формі книжки. Відтепер усі громадяни країни отримуватимуть документ у вигляді id -картки.
Олександр Сергійович розповів журналістам, що запровадження нових паспортів – тривалий процес, який в Україні за прикладом європейських держав буде відбуватися природнім шляхом. Обов’язкової заміни документів, так само як встановлення граничних термінів дії раніше виданих документів не передбачається.
При зверненнях громадян щодо втрати, псування або необхідності вклеювання фотографій (за бажанням) при досягненні 25- або 45-річного віку будуть оформлюватися нові документи. Також новий документ може бути оформлений за бажанням особи.
Особи, які оформляють паспорт у віці 14-18 років, отримають документ зі строком дії 4 роки, після 18 років паспорт видаватиметься на 10 років.
Головним мотивом запровадження нових паспортів є безпека, після створення електронних сервісів власники цих документів отримуватимуть суттєві переваги.
Оформлення першого паспорта громадянина України (для осіб 14-16 років), як і раніше є безкоштовним. При заміні чи виготовленні нової id- картки потрібно заплатити адміністративний збір. Порядок обчислення адміністративного збору визначено законом, як сума вартості бланка, вартості персоналізації та вартості адміністративної послуги. Вартість оформлення id-паспорту:
Вартість оформлення id-паспорту: до 20 робочих днів - 279.00 грн. + 34.00 грн грн, до 10 робочих днів - 366.00 грн. + 34.00 грн грн
Для виїзду за межі України до інших країн світу, як зазначив начальник Управління, потрібен закордонний паспорт. На сьогоднішній день з пластиковим id-паспортом можна виїхати до Республіки Туреччина (у відповідності до Угоди між урядом України та Туреччини).
Анатолій Шнайдер
головний спеціаліст із зв’язків з громадськістю
та ЗМІ УДМС України в Житомирській області
related_news:
Управління Державної міграційної служби у Житомирській області активно використовує сучасні цифрові інструменти для покращення якості над...
Управління ДМС у Житомирській області продовжують створювати середовище, у якому буде комфортно всім групам суспільства, у тому числі люд...
Начальник Бердичівського відділу УДМС у Житомирській області Наталія взяла участь у робочій зустрічі в ДУ «Райківська виправна колонія (№...
comments:
no_commentsadd_comment: