Про результати роботи «гарячої лінії» Міграційної служби Житомирської ...
Про результати роботи «гарячої лінії» Міграційної служби Житомирської області за 9 місяців 2024 року

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян» Ви можете звернутися до УДМС у Житомирській області у такий спосіб:
- надіслати письмове звернення на поштову адресу: 10014, м.Житомир, майдан С.П. Корольова, 12 (каб. 419);
- надіслати звернення на електронну пошту: zt@gov.ua
- скористатися електронним сервісом «Приймальня електронних звернень громадян» - https://dmsu.gov.ua/services/hotline.html ;
- звернутися особисто до керівництва УДМС відповідно до графіку особистого прийому - https://dmsu.gov.ua/zhytomyr .
- Звернутися за консультацією у соціальній мережі “Facebook Messenger” - https://www.facebook.com/udmszht/ ;
- звернутися на «гарячу лінію» УДМС у Житомирській області за номером телефону: (0412)42-21-12, з понеділка по четвер: 08:00 – 17:00; п'ятниця: 08:00 – 15:45; обідня перерва 12:00 – 12:45. Під час повітряної тривоги «гаряча лінія» не працює.
Оцінити якість роботи телефонної «гарячої лінії» міграційної служби Житомирської області можна за допомогою електронного сервісу «Громадське опитування щодо якості роботи телефонних «гарячих ліній» - https://dmsu.gov.ua/services/votes-hotline.
related_news:
У День журналіста, працівники Управління Державної міграційної служби України у Житомирській області взяли участь у висадці дерев на Алеї...
У Житомирі відбувся зворушливий та глибоко символічний захід «Тиша, що говорить», приурочений до Дня вшанування пам’яті дітей, які загину...
Управління Державної міграційної служби у Житомирській області активно використовує сучасні цифрові інструменти для покращення якості над...
comments:
no_commentsadd_comment: