Начальник Управління ДМС України в Житомирській області зустрівся із ж...
main
Управління ДМС у Житомирській області
Начальник Управління ДМС України в Житомирській області зустрівся із журналістами обласного телебачення
20.09.2016
Начальник Управління ДМС України в Житомирській області зустрівся із журналістами обласного телебачення
19 вересня керівник міграційної служби Житомирської області Олександр Радько в Богунському районному відділі УДМС зустрівся із журналістами Житомирської регіональної дирекції Національної телекомпанії України.
Під час спілкування Олександр Сергійович проінформував представників засобів масової інформації про важливість ухвалення Верховною Радою України Закону № 1474 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус, спрямованих на лібералізацію Європейським Союзом візового режиму для України» та готовність працівників міграційної служби Житомирщини до впровадження його в дію.
Начальник Управління зокрема, повідомив журналістів, що до 1 жовтня цього року територіальні органи та підрозділи ДМС мають бути готовими в повній мірі виконувати положення Закону та оформлювати паспорти громадянина України у формі id-картки всім категоріям громадян України.
Нові паспорти, на відміну від попередніх «книжечок» видаватимуться на основі електронної бази даних – Єдиного державного демографічного реєстру, отже кожній особі лише один раз доведеться пройти процедуру ідентифікації, надалі інформація про неї буде міститися в реєстрі.
Головним мотивом запровадження нових паспортів є їх захищеність від підроблення. Новий паспорт містить електронний безконтактний чіп, який неможливо змінити або скопіювати. Обов’язкової заміни документів, так само як встановлення граничних термінів дії раніше виданих документів не передбачається. Паспорт громадянина України видаватиметься з 14 років, це загальносвітова практика документувати громадян із набуттям часткової дієздатності. Особи, які оформлюватимуть паспорт у віці 14-18 років, отримають документ зі строком дії 4 роки, після 18 років паспорт видаватиметься на 10 років.
Нові паспорти будуть містити номер облікової картки платника податків (так званий ідентифікаційний код). При цьому, код буде нанесено на паспорт графічно та занесено до електронного чіпа. Інформація, яка протягом життя може змінюватися, буде занесена лише до електронного чіпу паспорта. Її можна змінити без необхідності виготовлення (і відповідно оплати) нового документа у підрозділі міграційної служби. Зчитати інформацію, яка записана на чіп (окрім відбитків пальців рук) можна за допомогою навіть сучасного смартфона – на сайті виробника бланків доступне для безкоштовного завантаження необхідне програмне забезпечення.
Встановлено прозорий механізм оплати до бюджету платежів за оформлення документів (у тому числі закордонного паспорта). Сплачуватися буде лише один платіж – адміністративний збір, де врахована вартість бланка, персоналізації особи та адміністративної послуги.
Прес-служба УДМС України в Житомирській області
related_news:
18.04.2025
Управління Державної міграційної служби у Житомирській області активно використовує сучасні цифрові інструменти для покращення якості над...
26.02.2025
Управління ДМС у Житомирській області продовжують створювати середовище, у якому буде комфортно всім групам суспільства, у тому числі люд...
02.02.2025
Начальник Бердичівського відділу УДМС у Житомирській області Наталія взяла участь у робочій зустрічі в ДУ «Райківська виправна колонія (№...
comments:
no_commentsadd_comment: