У Житомирі відбувся семінар-тренінг «Вдосконалення діяльності центрів...
main
Управління ДМС у Житомирській області
У Житомирі відбувся семінар-тренінг «Вдосконалення діяльності центрів надання адміністративних послуг»
10.07.2015
У Житомирі відбувся семінар-тренінг «Вдосконалення діяльності центрів надання адміністративних послуг»
Метою заходу стало обговорення проблематики покращання якості надання адміністративних послуг через вдосконалення роботи центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) у містах і районах області, механізмів надання послуг органів виконавчої влади в межах чинного законодавства та підвищення кваліфікації адміністраторів.
Відкриваючи роботу семінару, директор департаменту економічного розвитку, торгівлі та міжнародного співробітництва Житомирської облдержадміністрації Олексій Шатило наголосив, «що центри надання адміністративних послуг на сьогодні є тим ключовим елементом, який сприяє прозорості роботи органів державної влади. Проте є ряд питань організаційного, економічного характеру, які потребують вирішення. Система роботи центрів повинна вдосконалюватися, адже з часом кількість адмінпослуг зростає, відтак центри відіграватимуть вагомішу роль у забезпеченні зв’язку між органами державної влади, місцевого самоврядування та споживачами послуг».
В роботі семінару взяли участь заступник голови правління Центру політико-правових реформ Віктор Тимощук, заступник голови правління та експерт Центру досліджень місцевого самоврядування Ігор Бригілевич, директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як, заступник керівника апарату Волинської облдержадміністрації Роман Матвійчук, експерт ПРООН Галина Кохан, заступник начальника УДМС України в Житомирській області Іван Коруд, заступник начальника Корольовського районного відділу УДМС Тетяна Євпак, керівники і службовці структурних підрозділів ОДА, ЦНАП районних державних адміністрацій області і міст обласного підпорядкування, керівники і службовці територіальних органів державної влади, зокрема Управління Державної міграційної служби, Головного управління юстиції та Держземагентства у Житомирській області та представники громадських організацій області.
Заступник голови правління Центру політико-правових реформ Віктор Тимощук представив основні напрямки реформування системи надання послуг, проблеми та ризики цього процесу. Однією з основних проблем є відсутність необхідної взаємодії і спільних дій між ЦНАП і територіальними підрозділами ЦОВВ. Він розповів про законопроекти, які подані до Верховної Ради і стосуються децентралізації у сфері надання адміністративних послуг. У цих документах пропонується видачу послуг з реєстрації місця проживання, бізнесу, нерухомості тощо повернути органам місцевого самоврядування.
Директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як розповіла про роботу ЦНАП в обласному центрі, де надаються практично всі послуги Луцької міської ради та територіальних відділень ЦОВВ. На сьогодні ЦНАП м. Луцька є одним із кращих щодо залучення адміністративних послуг ЦОВВ і відвідуваності громадянами (понад 800 осіб щодня). Розвиток і популярність його серед громадян потребувала збільшення кількості адміністраторів на 10 осіб у зв’язку із наданням майже трьохсот видів необхідних для громадян послуг.
Заступник керівника апарату Волинської облдержадміністрації Роман Матвійчук поділився досвідом формування мережі ЦНАП у Волинській області шляхом реалізації єдиних організаційних підходів та впровадження електронного документообігу у ЦНАП районів і міст області. Нещодавно створений портал адмінпослуг ЦНАП м. Луцька дає достатньо повну інформацію громадянам про надання послуг і можливість отримувати п’ять послуг шляхом електронного звернення до ЦНАП.
Заступник голови правління та експерт Центру досліджень місцевого самоврядування Ігор Бригілевич звернув увагу присутніх на необхідність розвитку належних ЦНАП, про які б мали знати громадяни і до яких вони мали б потребу звертатися. Для цього необхідно об’єднати зусилля всіх рівнів, як органів влади, так і громадськості.
Експерт Галина Кохан представила способи зворотного зв’язку із замовниками послуг та наголосила на важливості врахування їх результатів у діяльності ЦНАП, зокрема, такі механізми зворотної комунікації як скриньки оцінки якості роботи, інформаційні стенди, персональний кабінет, спілкування смс/телефоном, у чаті, коментування на сторінці ЦНАП у соціальних мережах тощо.
Учасники заходи взяли активну участь у обговоренні представлених тем, надали пропозиції і рекомендації щодо поліпшення діяльності ЦНАП, а також підтримали потребу формування і реалізації державою послідовної політики щодо розвитку ЦНАП та реальної передачі послуг ЦОВВ до ЦНАП.
Семінар-тренінг проведено за фінансової підтримки Представництва Фонду Ф. Науманна в Україні, а також проекту ПРООН/ЄС «Поширення кращих практик недержавного моніторингу надання адміністративних послуг».
Анатолій Шнайдер
головний спеціаліст по зв’язках з громадськістю
та ЗМІ УДМС України в Житомирській області
головний спеціаліст по зв’язках з громадськістю
та ЗМІ УДМС України в Житомирській області
news_gallery_bcrumbs:
related_news:
18.04.2025
Управління Державної міграційної служби у Житомирській області активно використовує сучасні цифрові інструменти для покращення якості над...
26.02.2025
Управління ДМС у Житомирській області продовжують створювати середовище, у якому буде комфортно всім групам суспільства, у тому числі люд...
02.02.2025
Начальник Бердичівського відділу УДМС у Житомирській області Наталія взяла участь у робочій зустрічі в ДУ «Райківська виправна колонія (№...
comments:
no_commentsadd_comment: