Депутати Житомирської міської ради прийняли рішення надати кошти на ро...
main
Управління ДМС у Житомирській області
Депутати Житомирської міської ради прийняли рішення надати кошти на розвиток міграційної служби
19.05.2015
Депутати Житомирської міської ради прийняли рішення надати кошти на розвиток міграційної служби

В роботі сесії взяв участь депутат Житомирської міської ради начальник Управління ДМС України в Житомирській області Олександр Радько.
При розгляді Програми економічного і соціального розвитку міста в частині розвитку інформаційної інфраструктури Олександр Сергійович зазначив, що Богунським та Корольовським районними відділами у місті Житомирі, а також безпосередньо обласним Управлінням ДМС, з метою забезпечення євроінтеграційного процесу шляхом запровадження безвізового режиму країн ЄС з Україною, вживаються заходи, спрямовані на покращання обслуговування жителів обласного центру, зокрема у частині виконання життєво важливих для них процедур з реєстрації місця проживання, оформлення паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон.
Упродовж 2014 року до УДМС, Богунського та Корольовського РВ у м. Житомирі з питання реєстрації місця проживання, оформлення паспорта громадянина України та паспорта громадянина України для виїзду за кордон звернулося майже 40 тисяч громадян.
На сьогоднішній день відповідно до ст. 6 Декрету Кабінету Міністрів України «Про Державне мито» державне мито сплачується за місцем розгляду та оформлення документів і зараховується до бюджету місцевого самоврядування, аналогічно у відповідності до п. 36 ст. 64 Бюджетного кодексу України із змінами від 15.01.2015 справляється плата за надання адміністративних послуг.
Так, в період з 06.02.2015 по 31.03.2015 на рахунок бюджету Житомирської міської ради перераховано коштів у сумі майже 2 мільйони гривень. За 2015 рік планується надходження до міського бюджету понад вісім мільйонів гривень.
Разом з тим, як відмітив начальник Управління, на якість надання відповідних адміністративних послуг впливає рівень телекомунікаційної інфраструктури, її відповідність встановленим вимогам та забезпеченість комп’ютерним обладнанням. Наявна ж інформаційна інфраструктура в Богунському та Корольовському районних відділах у м. Житомирі УДМС не відповідає встановленим вимогам, що може негативно позначитися на своєчасності отримання та передачі відповідних даних шляхом телекомунікаційного зв’язку.
Також існуючий стан інформаційної інфраструктури підпорядкованих територіальних підрозділів не забезпечує повного підключення до Національної системи конфіденційного зв’язку України, що незадовільно позначається на якості надання адміністративних послуг.
Підтримуючи ініціативу керівництва обласного Управління міграційної служби щодо забезпечення зручності, доступності, прозорості та своєчасності надання громадянам адміністративних послуг, створення єдиної інформаційної автоматизованої системи обліку та аналізу міграційних потоків із забезпеченням конституційних гарантій недопущення поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, використання каналів зв’язку захищеної телекомунікаційної системи депутати прийняли рішення надати у 2015 році на розвиток інформаційної інфраструктури Богунського та Корольовського районних відділів УДМС 300 тисяч гривень.
За дану пропозицію проголосували 44 депутати Житомирської міської ради.
Анатолій Шнайдер
головний спеціаліст по зв’язках з громадськістю
та ЗМІ УДМС України в Житомирській області
головний спеціаліст по зв’язках з громадськістю
та ЗМІ УДМС України в Житомирській області
news_gallery_bcrumbs:
related_news:
18.04.2025
Управління Державної міграційної служби у Житомирській області активно використовує сучасні цифрові інструменти для покращення якості над...
26.02.2025
Управління ДМС у Житомирській області продовжують створювати середовище, у якому буде комфортно всім групам суспільства, у тому числі люд...
02.02.2025
Начальник Бердичівського відділу УДМС у Житомирській області Наталія взяла участь у робочій зустрічі в ДУ «Райківська виправна колонія (№...
comments:
no_commentsadd_comment: