Начальник Управління ДМС України в Житомирській області взяв участь у...
main
Управління ДМС у Житомирській області
Начальник Управління ДМС України в Житомирській області взяв участь у засіданні комісії з питань використання нежитлових приміщень комунальної власності м. Житомира
19.04.2016
Начальник Управління ДМС України в Житомирській області взяв участь у засіданні комісії з питань використання нежитлових приміщень комунальної власності м. Житомира
15 квітня у прес – центрі Житомирської міської ради відбулось засідання комісії з питань використання нежитлових приміщень комунальної власності м. Житомира, у якій взяв участь начальник Управління ДМС України в області Олександр Радько. Головував на комісії перший заступник міського голови Олексій Ясюнецький.
Одним із питань, винесених на розгляд комісії, було питання розміщення відповідних служб, які здійснюють надання адміністративних послуг жителям обласного центру, в одному приміщенні. Зокрема, для якісного надання таких послуг населенню та зручності громадян прийнято рішення про розміщення міського Центру надання адміністративних послуг, Управління реєстрації фізичних осіб, Управління реєстрації майнових прав та Корольовського районного відділу УДМС України в Житомирській області на першому поверсі комунального підприємства «Готель «Житомир», за адресою м. Житомир, майдан Перемоги, 6.
При обговоренні даного питання керівник міграційної служби Житомирщини зазначив, що після набуття чинності Декрету Кабінету Міністрів України «Про Державне мито» та статті 64 Бюджетного Кодексу України зі змінами, внесеними згідно Закону України № 118-VІІ, кошти за сплату Державного мита надходять до бюджетів міських та районних рад, аналогічно справляється і плата за надання адміністративних послуг.
За 12 місяців минулого року на рахунок міського бюджету Житомира перераховано кошти у сумі 8,8 млн гривень. Лише за 3 місяці цього року до міського бюджету уже перераховано 3 млн 42 тисячі гривень.
У той же час надання працівниками Корольовського районного відділу міграційної служби області адміністративних послуг громадянам у повному обсязі і на належному рівні не має можливості у зв’язку з тим, що орендоване приміщення, у якому знаходиться підрозділ нараховує лише 7 кабінетів і розміщується на площі у 83,7 кв.м, хоча і забезпечує адмінпослугами 95 тисяч житомирян, що проживають на території району. Навантаження на одного працівника територіального підрозділу в середньому складає майже 14 тисяч осіб на одну штатну одиницю.
За минулий рік Корольовським районним відділом УДМС населенню міста надано більше 12 тисяч адміністративних послуг, які входять до компетенції міграційної служби. За три місяці поточного року такі послуги отримали майже 4 тисячі осіб.
Для забезпечення зручності та належного комфорту при розміщенні відвідувачів в залах очікування, під час отримання ними адміністративних послуг, комісія підтримала пропозицію про виділення приміщення для Корольовського районного відділу УДМС на першому поверсі комунального підприємства «Готель «Житомир».
Анатолій Шнайдер,
головний спеціаліст по зв’язках з громадськістю
та ЗМІ УДМС України в Житомирській області
related_news:
18.04.2025
Управління Державної міграційної служби у Житомирській області активно використовує сучасні цифрові інструменти для покращення якості над...
26.02.2025
Управління ДМС у Житомирській області продовжують створювати середовище, у якому буде комфортно всім групам суспільства, у тому числі люд...
02.02.2025
Начальник Бердичівського відділу УДМС у Житомирській області Наталія взяла участь у робочій зустрічі в ДУ «Райківська виправна колонія (№...
comments:
no_commentsadd_comment: