Популяризація системи електронних послуг в Україні, як таких, що зменш...
Популяризація системи електронних послуг в Україні, як таких, що зменшують корупційні ризики в структурі ДМС

Все більше людей можуть впевнено сказати, що наш час суттєво відрізняється своїми розвинутими інформаційними технологіями. Інформація та технічні розробки виступають товаром на всесвітньому ринку. Сучасна людина незалежно від віку і статі не обмежується рамками в інтернет просторі.
Сьогодні інформаційні технології задіяні в усіх сферах життя, у тому числі в державному управлінні: електронні кабінети, реєстраційні форми, цифровий електронний підпис, сторінки у соціальних мережах, сучасні групи для обговорення тощо.
Державна служба України, прагнучі покращити життя громадян та зменшити корупційні ризики в системі надання адміністративних послуг, на рівні с часом постійно запроваджує сучасні проєкти - електронні сервіси. Те, що донедавна здавалось новим та незрозумілим, сьогодні активно використовується бажаючими оформити біометричні документи. Сьогодні не потрібно багато часу вистоювати у черзі – вільні місця можна знайти в електронній черзі. А оплатити послугу з оформлення паспорта громадянина України у формі картки або паспорта громадянина України для виїзду за кордон, перевірити стан оформлення документа можна не виходячи із дому, не хвилюючись, що будуть незаплановані витрати. Потрібно лише мати доступ до всесвітньої мережі та бажання зекономити свій час.
Проте на даний час залишається соціальна група осіб, яким не підходить електронний формат послуг. Тим паче, чинне законодавство України залишає за громадянами право на звернення в порядку живої черги. Не бажаючи знайомитись з інформацією, викладеною на офіційних сайтах або навіть зателефонувати на гарячу лінію, такі громадяни звикли, за звичай, отримувати консультацію під час особистого відвідування територіального підрозділу, обурено повертаючись за недолученими документами додому. І саме від таких громадян співробітники УДМС у Луганській області найчастіше можуть почути: «Чи можна якось прискорити без черги?».
Виробленою позицією співробітників територіальних і структурних підрозділів УДМС у Луганській області є чесне і прозоре надання адміністративних послуг. Залучившись повагою та розумінням кожного громадянина, ми постійно працюємо над ревнем усвідомлення громадян, роз’яснюючи про їхні права та можливості впроваджених електронних сервісів міграційної служби.
В електронній комунікації з державою з високою ймовірністю можна уникнути складової неправомірної вигоди. Завдяки якісним і ефективним сервісам ДМС України сприяє зменшенню черг та подоланню корупції навколо оформлення біометричних документів і, як результат, прозорий електронний формат адміністративних послуг і підвищення авторитету державної служби в цілому.
Управління ДМС України в Луганській області
related_news:
12.01.2024 року відбулась робоча зустріч в приміщені тимчасового розташування Управління Державної міграційної служби України в Луганські...
За результатами роботи Управління Державної міграційної служби України в Луганській області протягом шести місяців 2021 року було ...
Громадяни мають змогу оцінити якість надання адміністративних послуг міграційної служби Луганської області.
Для здійснення оцінки відві...
comments:
no_commentsadd_comment: