Директор веде прийом
14.06.2019
Директор веде прийом

Директор Одеського міського центру зайнятості Тетяна Канава: «Робота викликає велике моральне задоволення, коли людина, яка приходить замкнена, в стресовій ситуації, під час прийому потроху включається, отримує відповіді на свої питання та допомогу, на яку сподівалася. Звісно, для якісного надання послуг, реєстратору потрібен час і освоєння особливих навичок, аби не тільки вислухати, а й почути, миттєво зорієнтуватися самому і зорієнтувати шукача роботи в потрібному саме йому індивідуальному напрямку».
Після повернення з Києва директор Одеського МЦЗ Тетяна Канава застосовувала на практиці набуті під час навчання навички реєстратора. Працюючи з шукачами роботи, які зверталися за послугами до служби зайнятості, вона здійснювала реєстрацію осіб, які шукають роботу та анкетування, надавала консультації з питань, які входять до компетенції служби зайнятості. Під час співбесіди, разом із шукачем роботи, визначала що саме шукає людина та здійснювала підбір підходящої роботи.
Тетяна Канава вважає, що здійснення ефективного управління, оперативного реагування на проблеми, прийняття конструктивних рішень керівником центру зайнятості можливе тільки за умови особистої участі у процесі обслуговування клієнтів служби зайнятості, надання їм адресних соціальних послуг, знайомства з проблемами та складнощами, які виникають у шукачів роботи та у фахівців центру зайнятості під час обслуговування клієнтів.
comments:
no_commentsadd_comment: