200 ВЕБ-КАМЕР ТРАНСЛЮВАТИМУТЬ В ОН-ЛАЙНІ РОБОТУ СЕРВІСНИХ ЦЕНТРІВ МВС
main
Територіальний сервісний центр МВС в Одеській області
200 ВЕБ-КАМЕР ТРАНСЛЮВАТИМУТЬ В ОН-ЛАЙНІ РОБОТУ СЕРВІСНИХ ЦЕНТРІВ МВС
10.05.2016
200 ВЕБ-КАМЕР ТРАНСЛЮВАТИМУТЬ В ОН-ЛАЙНІ РОБОТУ СЕРВІСНИХ ЦЕНТРІВ МВС

Вони допоможуть уникнути штучного формування черг та запобігти можливим корупційним проявам. Про це сьогодні, 21 квітня, заявив очільник Головного сервісного центру (ГСЦ) МВС Владислав Криклій.
«Сьогодні ми дотримуємося принципу прозорості, тому більшу частину послуг вирішили перенести в Інтернет, тому що ми розуміємо, що слово «сервіс» в інформаційній вік не може працювати без Інтернету», — наголосив виконувач обов’язків директора ГСЦ МВС.
Також він зазначив, що одними камерами провести реформи та зміни неможливо, і на цьому зупинятися не планується.
«Ми ставимо перед собою амбітну мету – реалізувати принципово новий підхід надання сервісних послуг громадянам. Він базується на прозорості, доброчесності та орієнтованості на потреби клієнта» – зазначив Владислав Криклій.
Он-лайн сервіс працюватиме на офіційному сайті Головного сервісного центру та транслюватиме роботу територіальних підрозділів у режимі реального часу. Для цього необхідно буде вказати номер центру у регіоні або його поштову адресу.
На сьогодні розпочато роботу 24-х веб-камер у сервісних центрах міста Києва, а також Київської, Чернівецької, Одеської, Дніпропетровської, Сумської та Вінницької областей з одночасною розробкою інтерактивних карт з вибором потрібної області.
Всього ж до кінця року планується запустити роботу 50-ти веб-камер у регіональних сервісних центрах та близько 150-ти у територіальних сервісних центрах по всій Україні. Вже закінчується встановлення веб-камер у Львівській та Харківській областях.
Він також визначив три основні переваги встановлення веб-камер, а саме: контроль і моніторинг реальних відвідувачів, громадський контроль та можливість для громадян спланувати візит до відповідного сервісного центру, виходячи з навантаження.
«Ми розраховуємо, що сервіс дозволить суттєво підвищити прозорість нашої роботи. Це дасть змогу забезпечити громадянам додаткову зручність користування послугами», — підкреслив Владислав Криклій.
На його думку, для самого сервісного центру он-лайн проект може стати стимулом для удосконалення та ефективним критерієм оцінки роботи.
«Для того, щоб зрозуміти, що це дійсно справжня реформа в дії, хотілось би побачити людей, які, по – перше, налаштовані на позитив, а по – друге, які будуть розуміти , що таке сервісний центр та сервісоорієнтованість персоналу і державних службовців для надання послуг саме населенню» — зазначив він.
Довідково: згідно із законодавством, сервісні центри МВС надають платні і безоплатні послуги, що віднесені до компетенції відомства. Зокрема, йдеться про надання адміністративних, комерційних, господарських послуг, а саме: моніторинг дотримання суб’єктами господарювання норм, правил і стандартів, здійснення контролю за відповідністю технічного стану та комплектації транспортних засобів нормам і стандартам, за порядком обміну та видачі посвідчень водія тощо.
Крім того, Центри здійснюють внесення інформації до відповідних державних реєстрів, забезпечують державний облік зареєстрованих транспортних засобів.
Надання сервісних послуг здійснюється через адміністратора.
news_gallery_bcrumbs:
related_news:
09.02.2018
Cервісні центри МВС презентували інтерактивний звіт з виконаної роботи станом на грудень 2017 року та плани на 2018 рік.Детально зі звіто...
09.02.2018
Щороку багато українців потрапляють в неприємну ситуацію через шахраїв. Статистика свідчить: за 2017 рік по всій Україні під час надання ...
18.12.2017
Відтепер, перше посвідчення водія у сервісних центрах МВС видаватиметься на 2 роки з правом обміну на постійне у разі, якщо протягом двох...
comments:
no_commentsadd_comment: