Шановні громадяни!
17.02.2016
Шановні громадяни!

У відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України № 511 від 28.05.1993 «Про затвердження Положення про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами замість утраченого або викраденого посвідчення водія центр ДАІ після перевірки факту видачі раніше такого посвідчення водія особі, яка заявила про його втрату або викрадення, оформлює та видає нове посвідчення водія.
Про втрату посвідчення водія особа повідомляє центру Державтоінспекції, а в разі його викрадення – територіальному органу МВС. На час оформлення нового посвідчення водія в центрі Державтоінспекції за заявою особи видається тимчасовий талон на право керування транспортним засобом відповідної категорії строком на п’ять робочих днів. Строк дії талона може бути продовжений до отримання нового посвідчення водія. У разі втрати (викрадення) тимчасового талона водія може бути виданий новий талон. Під час отримання нового посвідчення водія тимчасовий талон вилучається.
Інформуємо Вас, що Постановою Кабінету Міністрів України № 905 від 09.11.2015 внесено зміни до Положення про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 08.05.1993 № 340 , в тому числі п.29, згідно вимог якого визначено, що замість втраченого або викраденого посвідчення водія сервісний центр МВС після перевірки факту видачі раніше такого посвідчення водія особі, яка заявила про його втрату або викрадення, оформлює та видає нове посвідчення водія. Про втрату посвідчення водія особа повідомляє сервісному центру МВС, а в разі його викрадення - територіальному органу Національної поліції.
Також повідомляємо, що під час проведення державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку транспортних засобів (крім випадків реєстрації нових транспортних засобів, перереєстрації транспортних засобів у зв’язку із зміною найменування та адреси юрідичних осіб, прізвища, імені чи по батькові, місця проживання фізичних осі, які є власниками транспортних засобів, вибракування їх у цілому) підлягають огляду фахівцями експертної служби МВС з метою звірення ідентифікаційних номерів їх складових частин з номерами, зазначених в поданих власником для реєстрації документах. Експертне дослідження транспортного засобу і реєстраційних документів на транспортний засіб (інших документів, які є підставою для реєстрації транспортного засобу) проводиться за заявою власника з метою визначення справжності ідентифікаційних номерів транспортного засобу і реєстраційних документів. Експертне дослідження транспортних проводиться фахівцями експертної служби МВС або судовими експертами державних спеціалізованих установ, які мають присвоєну в установленому Законом України «Про судову експертизу» порядку кваліфікацію судового експерта з правом проведення досліджень за відповідними експертними спеціальностями. За результатами дослідження складається висновок експертного дослідження, який додається до документів, що подаються для державної реєстрації. Установлення відповідності конструкції, перевірка за Єдиним державним реєстром МВС та автоматизованою базою даних про розшуковані транспортні засоби проводяться уповноваженими особами сервісного центру МВС України.
related_news:
09.02.2018
Cервісні центри МВС презентували інтерактивний звіт з виконаної роботи станом на грудень 2017 року та плани на 2018 рік.Детально зі звіто...
09.02.2018
Щороку багато українців потрапляють в неприємну ситуацію через шахраїв. Статистика свідчить: за 2017 рік по всій Україні під час надання ...
18.12.2017
Відтепер, перше посвідчення водія у сервісних центрах МВС видаватиметься на 2 роки з правом обміну на постійне у разі, якщо протягом двох...
comments:
no_commentsadd_comment: