Діє нове Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі ф...
main
Головне Управління Державної фіскальної служби в Одеській області
Діє нове Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків
27.11.2017
Діє нове Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків

Наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 №822 затверджено Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (далі - Положення). Наказ набрав чинності з 21 листопада.
Положення розроблено відповідно до статей 63 та 70 Податкового кодексу України з метою визначення єдиної методики реєстрації фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків (далі - ДРФО).
Зазначеним Положенням встановлено, що для проведення реєстрації, внесення змін, отримання картки платника податків або відомостей з Державного реєстру використовуються дані документа, що посвідчує особу:
1) для громадян України:
•паспорт громадянина України (далі - паспорт);
•паспорт громадянина України для виїзду за кордон з відміткою про оформлення документів для виїзду громадян України за кордон на постійне проживання (для громадян України, які виїжджають за кордон на постійне проживання чи постійно проживають за кордоном);
•тимчасове посвідчення громадянина України;
2) для іноземців та осіб без громадянства:
•паспортний документ іноземця - документ, виданий уповноваженим органом іноземної держави або статутною організацією ООН, що підтверджує громадянство іноземця, посвідчує особу іноземця або особу без громадянства, надає право на в'їзд або виїзд з держави і визнається Україною;
•посвідка на постійне проживання - документ, що посвідчує особу іноземця або особу без громадянства та підтверджує право на постійне проживання в Україні;
•посвідка на тимчасове проживання - документ, що посвідчує особу іноземця або особу без громадянства та підтверджує законні підстави для тимчасового проживання в Україні;
•посвідчення біженця - паспортний документ, що посвідчує особу його власника та підтверджує факт визнання його біженцем в Україні;
•посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, - паспортний документ, що посвідчує особу його власника та підтверджує факт визнання його особою, яка потребує додаткового захисту.
Якщо в документах, що посвідчують особу, відсутня інформація про реєстрацію місця проживання/перебування особи або така інформація внесена до безконтактного електронного носія, який імплантовано у зазначені документи, особа пред'являє:
•довідку про внесення інформації до Реєстру та видані документи, що складається у формі витягу з Реєстру;
•довідку про реєстрацію місця проживання/перебування особи, видану органом реєстрації, якщо після формування витягу з Реєстру змінилися дані щодо місця проживання особи;
•довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або довідку, що підтверджує місцеперебування громадян України, які проживають на тимчасово окупованій території або переселилися з неї (за наявності таких документів).
Крім того, з 21 листопада 2017 року скорочено строк реєстрації фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків з 5 до 3 днів з дня подання заяви.
Громадяни України, які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, мають можливість подати документи для реєстрації або внесення змін до ДРФО через будь-який контролюючий орган.
Головне управління ДФС в Одеській області
related_news:
15.02.2023
Відповідно до частини шостої ст. 4 Закону України від 08 липня 2010 року № 2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’яз...
15.02.2023
Після запровадження воєнного стану на території України, введеного Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» ві...
15.02.2023
Державна податкова служба нагадує, що триває кампанія декларування громадянами доходів, одержаних протягом 2022 року.
Декларування д...
comments:
no_commentsadd_comment: