Головним пріоритетом службової діяльності Управління ДМС України в Жи...
main
Відкрита трибуна
Головним пріоритетом службової діяльності Управління ДМС України в Житомирській області є якісне надання адміністративних послуг та довіра громадян
31.05.2016
Головним пріоритетом службової діяльності Управління ДМС України в Житомирській області є якісне надання адміністративних послуг та довіра громадян

Проведення реформ в Україні є невідворотним процесом державотворення. Це в повній мірі стосується і реформування Державної міграційної служби, яке зумовлене насамперед необхідністю підвищення ефективності виконання покладених на неї завдань та запровадження сучасних прозорих процедур надання високоякісних послуг, подолання негативних явищ, зокрема корупції, а також відновлення довіри громадськості до міграційної служби та системи державних органів у цілому.
Одними із основних шляхів такого реформування є перехід до системи високоякісних і доступних послуг, орієнтованих на задоволення потреб громадян України, іноземців та осіб без громадянства, скорочення строку надання послуг та кількості документів, які подаються суб’єктами звернення та створення єдиної захищеної системи електронного документообігу з уніфікованими базами даних.
У той же час Державна міграційна служба України звертає увагу своїх працівників на недопущення незаконного документування осіб та необхідність підвищення рівня довіри з боку суспільства, чого потрібно досягати, постійно надаючи якісні адміністративні послуги.
Ці та інші питання реформування служби, зокрема пілотний проект із запровадження електронної черги у м. Києві, поширення такого досвіду на всі підрозділи міграційної служби було розглянуто на розширеній виїзній колегії ДМС України, яка відбулася 22 квітня цього року в м. Рівному.
Окрема увага керівництва ДМС була приділена питанню контролю перебування на території нашої держави іноземців, які мають серйозні проблеми із правоохоронними органами своїх країн, зокрема пострадянського простору.
Саме чіткий план реалізації рішень розширеної колегії ДМС України, ініціатив центрального апарату щодо покращання якості надання адміністративних послуг є пріоритетним для усього колективу міграційників Житомирщини.
Для оцінювання якості надання адміністративних послуг, оперативного реагування на звернення громадян щодо покращання роботи в Управлінні ДМС в області ефективно діють «гаряча» телефонна та скайп-лінія.
Запровадження електронного документування та створення на офіційному веб-сайті УДМС спеціальної закладки «Звернення громадян» дає змогу щоденно моніторити інформацію про діяльність міграційної служби на території області, контролювати роботу як працівників Управління, так і територіальних підрозділів на місцях.
Одним із кроків щодо позитивних зрушень у сфері реформування структури має стати електронна черга для отримання відповідних адміністративних послуг, пілотний проект якої уже ефективно працює у м. Києві.
З 2015 року при УДМС України в області діє Громадська рада, створенню якої передували консультації керівництва Управління із відомими на Житомирщині інститутами громадянського суспільства, котрі активно працюють над вирішенням проблем у міграційній сфері.
Саме створення Громадської ради при УДМС дало можливість зробити діяльність міграційної служби області більш прозорою, запобігти корупційним проявам серед державних службовців при наданні адміністративних послуг з питань міграції (у тому числі в сфері протидії нелегальній міграції), громадянства, реєстрації фізичних осіб, біженців та інших визначених законодавством категорій мігрантів.
Позитивними кроками в діяльності цього консультативно-дорадчого органу стала ефективність взаємодії з громадськістю із врахуванням думки жителів області під час формування та реалізації державної політики з міграційних питань, що у рази зменшило кількість скарг на роботу міграційної служби області та значно покращило її імідж серед населення.
Керівництвом Управління налагоджена тісна взаємодія з органами влади та місцевого самоврядування. Завдяки такій співпраці вдалося перевести працівників Богунського районного відділу в м. Житомирі до нового приміщення з просторими кабінетами.
На даний час проводиться відповідна робота щодо забезпечення належного комфорту для відвідувачів в залах очікування Корольовського районного відділу, опрацьовано питання виділення приміщення для розміщення територіального підрозділу на першому поверсі комунального підприємства «Готель “Житомир”», за адресою: м. Житомир, майдан Перемоги, 6. Планується виділення кабінетів загальною площею близько 200 кв. м.
У зв’язку з набранням чинності окремих положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» з 4 квітня цього року в Україні змінилася система реєстрації місця проживання і органом реєстрації визначено виконавчий орган відповідної територіальної громади.
З метою координації дій щодо здійснення реєстрації місця проживання місцевими громадами керівництвом УДМС ініційовано проведення відповідних кущових консультативних навчань, згідно з розробленими Державною міграційною службою Правилами реєстрації місця проживання та Порядком передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру.
Територіальними підрозділами УДМС здійснено передачу картотек з питань реєстрації фізичних осіб відповідним органам реєстрації, яких на території Житомирської області налічується вже 583.
Окрім цього, у зв’язку зі створенням міграційною службою веб-порталу, призначеного для здійснення місцевими громадами реєстрації та передачі даних до Єдиного державного демографічного реєстру, працівниками УДМС надано необхідні роз’яснення щодо отримання доступу та використання ресурсу. Визначено відповідальних працівників для забезпечення ознайомлення з процедурою фіксації місця проживання/перебування засобами веб-порталу з реєстрації територіальних громад gromada.dmsu.gov.ua, інструкцією користувача, відповідями на типові питання та нормативною базою.
Такі напрацювання дали свої позитивні результати. Органи реєстрації запрацювали в усіх новостворених територіальних громадах. Робота над створенням національної системи ідентифікації на основі Єдиного державного демографічного реєстру на сьогоднішній день є одним із найважливіших напрямків реформування.
З 11 січня 2016 року відбувся наступний крок з наповнення демографічного реєстру – це оформлення та видача паспорта громадянина України у формі картки, що має на меті посилити безпеку суспільства у сфері документування та розкриває широкі можливості для розвитку електронних сервісів у сфері надання адміністративних послуг.
За чотири місяці поточного року у дев’яти підрозділах міграційної служби Житомирщини, де встановлена відповідна апаратура, паспорт громадянина України у формі ID-картки оформлено для понад 2,5 тис. громадян, які досягли 16-річного віку.
На території області зареєстровано місце проживання більше 14 тис. осіб, знято з реєстраційного обліку близько 9 тис. осіб, видано понад 7 тис. паспортів громадянина України. Працівниками Управління та територіальних підрозділів міграційної служби області надана адміністративна послуга з оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон майже 12 тис. громадян. До адміністративної відповідальності притягнуто понад 2,5 тис. порушників паспортно-візових правил.
З початку 2016 року за надані населенню адміністративні послуги Управлінням ДМС на рахунок місцевих бюджетів Житомирської області перераховано майже п’ять мільйонів гривень.
В області організовано роботу по виведенню працівників Державного підприємства «Документ» з приміщень, в яких розміщуються територіальні підрозділи міграційної служби.
Важливим напрямом реформування ДМС є посилення спроможності нашої держави щодо протидії нелегальній міграції, що обумовлено зростанням міграційного тиску в світі, зокрема в країнах ЄС.
Діяльність працівників Управління ДМС України в Житомирській області, територіальних підрозділів УДМС спрямована на якісне, прозоре надання адміністративних послуг та здобуття довіри громадян. А це досягається відповідним відношенням до роботи та сприяє формуванню належного морально-психологічного клімату в колективі.
Начальник УДМС України
в Житомирській області
О.С. Радько
news_gallery_bcrumbs:
related_news:
31.10.2017
Українську фольклорну скарбницю збагатив і сільський учитель, подолянин Гнат Танцюра, який плідно працював на збирацькій ниві усної народ...
31.10.2017
Питання внутрішньо переміщених осіб є довгостроковим і потребує чіткого бачення розв’язання цих проблем, зазначили учасники міжнародного ...
24.10.2017
24 жовтня 2017 року Головний редактор газети "Міграція" І. Супруновський відвідав військовий госпіталь в м. Одесі, де при фінансовому спр...
comments:
no_commentsadd_comment: